1

2008-08-07 @ 01:34:12
nu sitter jag här, tänkte sova men det räckte att jag la mig i sängen så började tårarna sakta rinna ner för mina kinder. satte mig såklart vid datorn igen, så himla tråkigt men vad gör man! jag är verkligen så trött på allt, ska bli skönt att kanske dra sig mot mullsjö den trettonde. sen ska jag väl till  trosa dom närmaste dagarna också, med tanke på det får jag inte glömma brudis kväll hos maty,måste verkligen hålla igång med allt möjligt för att slippa att må som jag gör. men kanske är värd att må såhär.nu har jag lust att ringa sjukan eller något jävla psyke och be dom skriva ut lite sömnpiller. åh vad jag inte orkar mer. snälla take me away from this.





/ ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback