åh

2008-08-10 @ 01:14:00
trevlig kväll igår hos maty, förutom att jag för första gången fick i mig lite för mycket sprit och mådde väldigt dålig! jag däckade i köket vid åtta och vakande sisådär runt elva kanske. jamen visst någon gång måste vara första gången, och sista vill jag lova. Fick även för mig den kvällen att blondera håret, dum som jag är.
nu har jag inget hår kvar, hårförlängning taaaaaaaaack. fyfan så jag ser ut, och jag vet inte vad jag ska göra heller, kan inte gå ut eller någonting. men go go go go stupid blondie.
förövrigt har jag bara vart hemma idag och tagit det lugnt med familjen och plus att vi haft gäster som är påväg hemåt nu tror jag, god god middag har jag också fått i mig. nu tänkte jag krypa ner ensam i min säng, och bara vara ledsen, kanske sända några söta sms också.



jag saknar dig något otroligt, det gör så grymt ont inom mig!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback