ett sms kan rädda ens dag.

2008-08-13 @ 12:40:26
igår blev det först att träffa matilda thorén, vi pratade och bara tog det allmänt lugnt, vi beställde även hem god mat från rhodos. kanon gott! satte oss sedan på bussen till rosenkälla och hälsade på viktor. trevligt trevligt! sedan hämtade hennes mamma upp oss eftersom att det spöregnade hade vi ingen som helst lust att knalla ner på stan. kvällen tillbringade jag med matilda engdahl, det blev tända ljus och te, vilket jag tyckte var himla mysigt. vi låg och pratade i stort sätt hela kvällen, lite film blev det också, men den sög rent utsagt.
imorse satte jag mig på 10.33 bussen då matilda började jobba, så det blev tidig uppgång en dag till, nu börjar jag komma in i det här med att gå upp tidigt, positivt/negativt?
det var iallafall tur att jag tog tidiga bussen hem eftersom att jag sedan förmodligen ska till trosa och besöka min söta maria hellstrand.
nej nu kallar plattången,


kisses and hugs
/ caru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback