fall in love

2008-08-12 @ 12:06:04
chris brown dunkar jag hårt i hörlurarna/högtalarna. han är min gud om dagarna. så himla vacker min lilla pudding.
jag är väldigt dålig på att uppdatera men liksom, ah my choice eller?
igår tillrbingade jag min dag med emmy, vilket jag tyckte var väldigt trevligt,det blev långpromenader och väldigt mycket socialt prat, sedan på kvällen kom andreas och rasmus på besök, det blev att kolla på skräckis vilket innebär, kissa i brallan, nej men läskigt åh vad läskigt. juste glömde nämna vilken film det var, det var nämligen strandvaskaren.
våra trevliga sällskap åkte hem vid sisådär tre, då jag och emmy tog med oss brödrosten och gick upp på rummet och rostade oss lite smörgåsar och kröp ner i sängen för att kolla på dr.mugg åh, jag är kär i han. han är så snigg.
somnade runt fyra och skulle upp sju, smart brudarna försover sig självklart och vaknar tjugo minuter innan bussen, dvs tio i åtta. klä på sig sätta sig i bilen och bli nerskjutsade till stationen, typ snark på bussen vill jag lova. slocknade nästan direkt. väl inne i nyköping vare ju klippning, hm det där med klippning har jag faktiskt aldrig gillat, inte denna gång heller. nu har jag page och no kommentaros.
tänkte lägga in lite bilder på min nya frisyr lite senare när jag känner mig redo.


5 days med idag, känns bra riktigt bra!
även 15 days tills jag fyller sjutton&även far till greece.


jag är lycklig utan dig? eller är det en inbillning bara för att glömma dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback