festival fredag i nyköping

2008-08-22 @ 13:27:22
jo men då är det festival i vårat lilla samhälle nyköping ikväll och imorgon, då alla ungdomar beger sig till borggården och kollar/yssnar på artister och träffa sina vänner. det låter inte roligt, men jag vet att det är roligt, eller förra året vare great. fast det beror väl på från person till person.
jahappsi, innan det blir det hem till matilda, och det ska bli himla skönt, hoppas robban kommer förbi också, för han saknar vi. jajamensan! nej men som sagt, efter allt som hänt så hoppas jag att jag ska kunna få en toppen kväll i nyköping, bara förtränga allt skit som hänt! skulle ätit med philip innan också, men eftersom att han skulle åka till södertälje och shoppa först så får vi se om det hinns med, det kommer ju trots allt en dag imorgon också. satt det är ingen panik!
nej nu ska jag fixa mitt korta hår, & lägga en make uppp.


sommaren är kort, för kort.
kisses / carulina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback