i need another day

2008-08-15 @ 14:37:28

kvällen i trosa blev väldigt lyckad, tack allesammans. speciellt tack till johanna norin.
det blev klättra,krypa,ducka & hoppa. ohja vi är så bra. mörkrädda är vi på köpet. nej men verkligen ett stort tack. övernattning hos maryparysötfia, du är mycket bra gullis :*
det blev upp tidigt eftersom att maria skulle sälja glass, eller jobba som man kanske säger.

satte mig på 09.33 bussen och mötte sedan upp mor min i stan för att ta en fika & köpa lite hårprodukter, som sagt mitt hår needs näring just nu, hehe.
hem fixa sig för att sedan dra sig in mot nyköping igen för att tillbringa min kväll hos matilda, med trevligt sällskap som bestod av,emmy,anton och robert.
så mycket skratt & prat, och så himla mysigt. måste göras om!
sen har jag kommit på att anton är otroligt rolig.
jag har sagt tack och jag säger det igen, tack så himla mycket för en kanon kväll mina kära vänner. ni är great!

seg på att ladda upp bilder så det kommer senare, och då får ni er ett gått skratt vill jag lova.
pussadios.
/CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback