myskvällfifan

2008-08-04 @ 22:08:55
jamen visst sörni, hichi kom htisi och vi myste och spela gutiar hero. jag ägde som vanligt '(a).
snart ska jag sova vill jag lova, sjukt jävla trött.



hjörtat, du är allt för mig ich jag menar det verkligen. jag vill att det ska bli vi, det skulle vara så himla fantastiskt, tänk dig bara du och jag. bara vi och inga anrda. snälkka ge det en chans bara, snälla hjärtat, jag är så kär och utan dig funkar ingenitng, och de tär emd handen på hjåärtaty.
7 januari, då,nu & för alltid. jag vill spola tillbaka tiden till då, och bara vara din.
älskliing du vet inte hur ledsen jag är :'( åååååh.
du är mitt hjörta som sagt.

<3
/ caroolina

Kommentarer

Postat av: eve

de värsta du kan göra är att ge upp, häng bara kvar där stumpan, <3

2008-08-05 @ 00:23:26
URL: http://eveliinasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback