och nu då

2008-08-06 @ 20:07:28
okej, jag var jätte onykter när jag skrev förra inlägget, pina pina.
men som sagt ärligast onykter.

idag har jag tagit farväl av isabelle & philip. det var hårt, även om dom bara ska vara bort tio dagar, eller alltså för mig är tio dagar väldigt väldigt länge men det är bara att bita ihop och sakna dom massor kommer jag göra.
men när dom kommer hem blire kalas kul, isabelle och jag ska nämligen till stockholm och shoppa, sedan äta middag med våra mammisar ute på någon resturang, sen blire att fira min födelsedag i stockholm då vi ska till en fotograf och ta en massa snyggis bilder. jag bara längtar! åk fort och kom hem ännu fortare. :*

jag vill inte ta ett sista farväl av dig, jag vill dela allt med dig hjärtat.
det är ett stort beslut, men vad du än bestämmer dig för att göra, så kommer jag
vara din vän. även hur hårt det än kommer att vara så kommer jag alltid stå vid din sida,
efter allt vi gått igenom.
men som sagt, jag är redo att ge dig mitt hjärta, dela med mig av mitt liv och vara lycklig med dig.
jag gråter varje minut, varje dag & vecka för att jag är rädd att förlora dig.
men nu är det väl bara att hålla tummarna (?) och få hoppas på det bästa när du kommer hem.
snälla snälla, be mine.



/ ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback