skola

2008-08-25 @ 15:10:58
idag var det som sagt första skoldagen, det kändes väl ganska bra, eftersom att jag fyller år imorgon samtidigt som jag ligger och steker på beachen i grekland. blir borta i åtta hela dagar, sjukt skönt må jag säga.
min sista helg innan plugget var great, det blev innebandy,och parta gärnet, & självklart typ en festival på borggården. idag har min dag bestått av tidig uppgång och skola i två ynka timmar, sen hem öppna paket och städa rummet. fick en ny ip0000000d, jag är överlycklig. den är grön & fin. sen blidde det lite små stuffffs. av familjen dårååå. ikväll blir det äta och sedan kommer philip hoppas jag, sen drar viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.


familjen wennerström, grekland 08 kan det bli bättre? åh i love my family.



 maty, jag, cämi


jag & camilla på g till filip.


jess,cäm,alex,jag & gadd

nu blire fixa sig, puss och ha det bra i kalla regniga sverige!
/ carolina

Kommentarer

Postat av: isabelle

2008-08-26 @ 07:34:22

Postat av: isabelle

ha det bäst i grekland min ängel! <3

2008-08-26 @ 07:34:59
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback