suga mama suga

2008-12-30 @ 17:51:16
ångest panik ångest panik ångeeeeeeeeeeeest.
imorgon är det nyår, och liksom jag känner helt för att
stanna hemma i min sköna soffa med en bra film, & en mysig
pojke. men åh nej carolina är ju ensam, hon har ju ingen.
yipie, där gick det i krash!
idag är det en depp dag då jag bara saknar massor,
vill bara bort egentligen men liksom ah. vet inte
varför jag aldrig kommer härifrån.
jag vill nog sätta mig på tåget till stockholm,
så frågan är ju varför jag inte gör det. jo men just ja
jag har inte ens klivit ur sängen och är extremt trött.
mitt eget fel. måste liksom ta & rycka upp mig om någonting
ska bli bra i min värld. jag har iallafall gjort en röd manikyr på mina
naglar som blivit superlånga. så himla stolt höhö!

nej nu blir det taco med min "kära" familj.

ge mig något jag mår bra av, som gör mig lycklig



så långt har jag kommit idag, kyssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback