and you find love love love.

2008-07-05 @ 17:17:00
så satte vi oss på bussen in till nyköping, gick omkring och pratade,tog snygga bilder gjorde vi också för den delen. mötte sedan robert och axel vid cosmos, drog oss mot vallarna, träffade people, sen vidare till hamnen tog en glass, jag och empo satt och pratade som vi är bäst på. sen ringde philip och sa att dom var påväg till valalrna, då knallade vi dit igen, satte oss med philip och gänget, det var väldigt trevligt. men roligast av allt var philip på bussen hem, jag dog av skratt, ahmen det satt en tjej framför oss "as full" hon hade halvt deckat, philip sitter och tar på tjejen börjar sedan skrika på henne, och fråga henne om hon vill hänga med honom hem eftersom att han är så jävla snygg, haha ohmyyy.
sen innan hemgång träffade vi hichi,<3 läggdags,
och sedan upp skapligt, ner på stan inhandla skosssingar. äta donken med philip, filip & mackan, mys.
sen jobba, sen hem & nu har jag precis duschat och ska sätta mig på bussen till arnö, och mysa på örstig.


let us make love

/c to the a to the double r to the o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback