andra dagen hos bebisis,

2008-07-08 @ 01:27:19
och vi började dagen med en sen uppstigning, runt halv tre. härligt som attan. vi drog på oss en läcker outfit, och drog ner mot trossen, köpte massa god saker och då menar jag massor "kolla bilden nedan". sedan begav vi oss hem, och satte oss framför teven och kollade på massa avsnitt av dh. gjorde oss i ordning och sedan drog vi hem till maria där hon och wilma väntade, även martina fast hon blev inte långvarig tråkigt nog. men som sagt, vi kollade iallafall på, på smällen & pratade en massa och planderade även lite för morgondagen då vi ska åka till södertälje, äta gott & kolla på narnia 2 "har inte ens sätt ettan HEHE" . men det blir nog mysigt värrrrre.
nej nu ska jag tvätta bort mitt smirre och borra tänderna HEHE, sen sleepa med min lilla sötnosi.
                                      
go nattssssi babes.
/ c.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback