barbados

2008-07-17 @ 21:00:16
alltså helt seriöst, man tröttnar då aldrig på vårt kära gammla pojkband eller ska man säga gubb-band barbados, alltså visst så finns ej bandet längre tråkigt nog, men fy så grymt bra dom är. eller har jag fel ?
- men iallafall när jag kom hem blev det att sätta på sig mammas i<3nyk tröja och ett par tights och sedan invänta min kära matilda "splittrande.blogg.se" , vi satte på oss skor eller så kan man nog itne säga eftersom att matilda gick barfota, men som sagt vi traskade mot stan med stannade sedan vid expressen där mattias och william också skulle käka pizza så vi gav dom sällskap, plus att vi själva fick sällskap och det är ju aldrig fel.
efter pizzan har vi bara slappat med godis och barbados såklarre.

"ingenting kan någonsin ändra på mitt hjärta som slår så kom och stanna hos mig jag älskar ju dig"
magnus är snygg också för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback