fint väder

2008-07-23 @ 12:57:12
jo idag och igår har vi verkligen haft sommarväder. det tackar vi ju absolut inte nej till.
& jag känner att jag vart grymt dålig på att skriva blogg. men som sagt, ska bli ändring.
igår trots allt, så åkte jag och isabelle hem till henne, hon skulle på fyren med sina vänner och käka, så jag stannade hemma med philip, vi fixade oss lite och vandrade sedan ner till hamnen och tog en glass, muma. onyttiga som vi är traskar vi vidare till affären och köper massa gotti. (a) hem och lägga sig framför tv:n. sen sova sova.
och nu har jag precis gått upp och ska åka hem till älsklingsmalin,
bloggar mer sedan.


bli min min min bli min,

kisses / c.j.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback