fyrahundrafyra dagar

2008-07-18 @ 16:14:22

kvar tills jag fyller arton och det suger, hallå jag har inte ens fyllt sjutton, haha åh stackars mig. alla ska ut på krogen, eller så ska dom iallafall partaja men nej jag går på pencillin plus att jag är minderårig så jag kan inte göra mer än att sitta hemma och tycka synd om mig själv, poppat popcorn har jag också gjort för den delen. stackars lilla mig stackars lilla mig. :(
jennie ringde nyss, och vi babblade massor. imorn ska jag till henne och mysa och färga hår, det ser jag fram emot. jag har även planerat att jag ska vara med ruben, och sen har jag nog lovat evelina också, hm. smartbrud! men alltså det får skjutas upp faktiskt,för min syster har jag inte träffat på evigheter, haha ojdå, har itne träffat varke ruben eller evelina på länge heller, men äsh det kommer en vecka också så don´t get saaad guys.
nej nu ska jag leka lite med mina bilder, en till sak, jag har även prövat mitt bena idag, jag vet inte om jag tycker det är särskilt snyggt på mig, men jag behövde lite förändring.

bloggar mer ikväll.


kyss / carolajna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback