hehehehehehe

2008-07-14 @ 13:16:12

lördag var det ju överraskningsfest för tania ute i gammla oxelösund, mycket trevligt vill jag lova. det var längesedan jag hade så roligt. tacktack för en underbar kvällsi. :* och det var jätte roligt att tania blev så glad. & Igår "söndag" var jag hemma hos sandra med henne,stefan & kimmsi. Käkade pizza och åt chirrre, och massa gott HEHE. det blev filmtittande och mysigt. sen skulle vi åka bussen hem, mehhn då vare hela 70 minuter kvar så jag och kim ficl för oss att ta en liten promenad ner till tempo och vänta dääär. träffade linus gjorde vi också, sen åkte jag hem och sussade gott.

nu ska jag faktiskt noppppa mammas ögonbryn sen ska jag fixa maaaj.
kyss / c.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback