hej hej hallå kära underbara dag.

2008-07-24 @ 23:57:04
dagen började som sagt med att vakna upp i trosa hos familjen auru, mysigt värre. hade bestämt mig kvällen innan för att ta en buss hem runt nio, men som sagt trött som man är somnar man om när isabelle väckt en, hehe. skulle tagit 12.58 bussen men fasiken vad tiden drog iväg när jagoch ullrica stod oc pratade, så missade bussen gjorde jag. badbad. det blev att dra på sig bikini och steka på baksidan i dryga två timmar, hoppa i duschen och sedan dra sig hemåt. väl hemma blev det att fixa sig lite och sedan möta upp kimpi på sunda och gosa i sig lite pizza, hem till daniel och chilla, sedan blev det kvällsdopp med daniel,kim & emelie, för dom andra är landkrabbor som sagt.
hade ingen kamera med mig, men ett kort lyckades jag ta, och det är snyggdaniel i mitt linne. (:
& imorgon blire stranden all day looong. wiho.


¨
gudnighty
/ carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback