hjärta

2008-07-04 @ 14:02:57

väl i trosa blev det att, ta det lite lugnt, göra sig i ordning lite, hade tänkt att åka ner till hamnen och ta en glass men så blidde det ej. Vi tog cyklarna till ullas jobb, fixade lite och begav oss sedan till trossen och köpte gottis. hihi. Sen hem igen, bädda ner sig i soffan och kolla på maid in manhattan, åhåh jag b lir så käääär i sådanna filmer.
sen skulle p sova så jag gick ner och la mig i soffan, kollade hell´s kitchen, & sex and the city. sen kom isabelle hjärtat ner och pratade lite. sen blev det att nanna kudde breve mongot.
nej nu ska jag fixa mig lite till, sedan dra mig mott bussen.

för mig är du så himla mycket mer än en människa, isabelle jag kommer alltid finnas för dig,
oavsett dag/väder/år.<3 jag älskar dig och du vet vad jag ahr sagt, tillsammans klarar vi allt, du & jag.
stort mega hjärta till dig söti.


/ carolina

Kommentarer

Postat av: isabelle

du är mitt solsken. du är verkligen unik för mig. att du alltid finns där, och står ut att lyssna på mina problem. jag älskar dig! <3 jag tröttnar aldrig på att säga det, för jag menar det verkligen. tack för att du finns hjärtat!

2008-07-05 @ 00:10:55
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback