i <3 luftvägsinfektion

2008-07-18 @ 02:47:24
det typ gör himla ont i halsen och ner i lungorna, " host & ajaj."

eftersom att jag inte riktigt är kry så har jag matilda stoffe & så självklart hichem på ett hörn vart hemma hos mig och chillat på rätt sätt, inte sant. jag har ett tråkigt liv just nu eftersom att jag är sjukis, men nsäta helg blire ändring på det, då ska jag troligtvis till min sandra seth i södertälje, hihi. och nu när jag ändå nämde henne måste jag be om ursäkt ännu en gång för att jag bettet mig som jag gjort, but you know why baby. " fan vad tråkig jag är, fattar inte att ni som läser orkar läsa på ointressanta mig".

alltså jag är himla trött på mitt hår, vad ska jag göra med det, det bara hänger och ser äckligt och allmänt fult ut.
i need some help.
nej men nu ska jag vara social med häst ricke på msn så han inte dör av uttråkning, haha eller snarare jag som ska eftersom att han bara snackar om sina elitlopp och hans äckliga horses. han är en himla horse fucker. h3h3h3h3h3h.


Kommentarer

Postat av: Sandraseth

Yes I still Know hun. Vi ses nästa helg

<3

2008-07-18 @ 12:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback