inte så

2008-07-16 @ 16:02:34
het på att skriva känns det som, tappat glöden ? äsh.
måndag gosade jag med massa grababr & matilda. trevlans.
traskade hem från stephen vid fyra, heheh. vaknade vid tio & tog på mig en lätt outfit och drog mig utåt med mina fina hundar, efter en halvtimma orkade jag inte mer eftersom att jag itne kände mig riktigt kry, och dra i hundarna kändes väl inte sådär toppen, som sagt väl hemma blev det att ta min legitimation och gå till banken, beställa nytt bankkort och ta ut lite cahsie. kändes skönt men ändå tråkigt.
hem och fixa sig, sedan blev det ner till stan och lämna stephens cykel och sedan satte jag och gabbe oss på bussen mot nyköping, han skulle nämligen hem & jag skulle sätta mig på 16.35 bussen till trosa. weywey.


alltid berädda för regn, ellerhyr tildus?

/ sjukis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback