knarkarn

2008-07-01 @ 13:28:29
åh vad förkyld jag är, varför just idag! jag har tagit två ipren, massa nässpray som jag avskyr mest av allt, snyta mig måste jag göra hela tiden också, ush för förkylning!
har precis vart ute och promenerat med mina fina hundar. var väl ute i cirka sisådär trettiofem minuter. sköntskönt. trevligt att solen tittade fram idag också. nej nu ska jag packa lite mer , för att bege mig hem till chris & johnny "kusinerna" och bada i deras pool. sedan blir det att hämta upp sandra & emmy, åka och handla mat till kvällen eftersom att det ska grillas, sedan bege oss till svalsta.
ha en trevlig kväll alla för det ska jag ha!


/ carolina josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback