kort taaajt kjol.

2008-07-23 @ 16:16:59

efter ha dragit på sig bikini, kläning &lite accesoarer satte jag mig snällt och väntade på malin, men sedan fick jag ett sms där det stod att hon inte kunde ses just för tillfälligt, så då drog jag av mig klänningen och gick ut i solen och stekte lite. vilket aldrig är fel. Efter dryga fyrtio minuter ringde jag martina för att kolla vad dom gjorde, dom var självklart nere på havsbadet, men orkade jag cykla dit, nej absolut inte, så jag la mig på baksidan och solade vidare, efter dryga  femtio minuter ringer martina och säger att dom är i hamnen, så jag sätter mig på biken och åker ner och gör dom sällskap och tar mig en isglass vilket var väldigt gott denna varma sommardag.
innan jag besätmmde mig för att åka hem därfiråntittade jag in hos isabelle på jobbet där hon stod och sålde fisk i sina fina illaluktande kläder. tog med mig lite skagenröra också hihi, så ikväll blire mackor och skagenröra, mumsis.
nej nu ska jag ut lite i solen,


pusskram / c.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback