måndag-torsdag

2008-07-31 @ 23:02:37

tillbringade jag mina dagar i trosa, det har vart helt underbart.
måndagen tog vi det bara lugnt.
men på tisdagen åkte ulla,jerka,bella& jag upp till stockholm för en halv dags shopping, det var kanon verkligen.
lagom varmt och lagom allt.
jag visade hjärtat en affär med balkläningar, ocg det räckte med att vi gick förbi skyllt fönstret så hittade hon sin dröm kläning, och den var helts gudomlig, bild på min prinsessa i hennes balkläning här nedan.


är den inte helts helts underbar?

men iallafall så var dagen helt suverän.
inte nog med att vi spenderade dagen uppe i stockholm med massa mys. nono det räcker ej sörni.
när vi kom hem blev det att dra sig ner till hamnen och ta sig en liten glass, eller liten och lite vettifasen. det blev även cykling till och från vagnhärad för att hälsa på richie. måste påpeka att vi cyklade från hedebyskolan till trossen på endast nitton minuter, klå det ni.


godare finns inte.

så såg min underbara tisdag ut.


onsdag blev det först havsbadet, sen firade vi ulrica som fyllde hela trettionio år, massa gott och en massa folk. på kvällen blev det utgång med philip och hans friends, det var väl helt okej.

ni är bäst.
tack för dessa dagar, + philip (:


pusssi.
/ c.w


Kommentarer

Postat av: isabelle

inte en tråkig dag har man med dig. du är fantastisk carolina! <3

2008-07-31 @ 23:22:35
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Postat av: pågen

Skulle aldrig missat travet. :O

2008-08-02 @ 03:03:06

Postat av: phillie

haha, säxxi far man har. :D

2008-08-06 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback