maybe we can start again

2008-07-11 @ 02:11:16

idag har jag äntligen kommit hem, eller "äntligen och äntligen" det har vart himla skönt att vara borta fem små ynkliga dagar. imorse gick jag upp vid tolv för jag skulle med 12.53 bussen hem, bädade p:s säng som alltid, fixade mig lite och drog, långa jävla bussfärd, fast mamma gjorde den bättre när hon skickade sms och sa att hon ville göra något med mig, bara hon & jag och jag menar det är inte varje dag det sker, så väl hemma var dte att fixa sig och dra sig till hamnen, äta gott och prata en massa.
och nu på kvällen har jag gjort blonda slingor, och vart ute och gått 1,5 timma med stephen, duktigt & trevligt.


jag har tydligen världens snyggaste läppar, puss på det.
/ carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback