örstig here c-c power come.

2008-07-06 @ 19:06:43
suck och stön, men äntligen framme på arnö traskade jag till ica och köpte gott till kvällen, knallade hem till mina älskade caroline, åt lite och snackade, sedan var det avfärd. MOT ÖRSTIG! vilken jävla väg och vilken jävla tid det tog, men på örstig bjöds det på mys, ryskaposten,sanning och konka, busa,frispey "stavning"?, nakenbad, snygga sminkningar, everything och lite till, HEHE,
men tillslut tröttnade jag, caroline och matte så vi drog hemåt i mörkret, och jag skojar inte, det var sjukt mörkt, Men iallafall när vi väl kommit in till arnö igen så blir vi inbjudna på fest med härliga sminknungar och trevligt folk. orkar inte mer detaljer, vingar av glas & mackor sedan sussa sött.
för idag blev det att jobba, puuuuuuuuuuh.
nejmen puss på allt nu orkar jag inte skriva mer, för nu vill jag att isabelle ska komma hem.



saknar tildsusssi.
/ c.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback