så fint väder

2008-07-26 @ 18:04:27
att jag inte tänker på att blogga, alltså i <3 vädret, det är så himla sjukt fint.
igår vare beachen med grabbarna som gällde, på kvällen drog jag till sandra ekholmo, fixade oss för att sedan dra till sofie för att parta loss lite, det blev en kanon kväll, tack sofie. imorse vare segt vill jag lova, men upp skulle jag och till stranden också för den delen, och inviga min nya bikini som jag och mor inhandlade igår, och jag får ju inte glömma våra stekiga rosa bondelid flippfloppissssar. jamen iallafall var på stranden med mina kära syskon och joakim, " jennies pojkis". heheh

nej men kul att min kamera dog igår. jag som ville ha fin fina bilder. :(


kisses
/ carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback