sjukkkk.

2008-07-16 @ 22:58:49
& det blev som sagt övernattning i trosa, när jag vaknade mådde jag fruktansvärt dåligt, så ullrica ville att jag skulle till vårdcentralen, jo men visst efter lite övertal så tog vi hundarna och gick ner för att först hämta bilen. vilken hetta! vi satte oss sedan i bilen med den nya turbon och drog oss till vårdis, där jag fick läkartid. Både luftvägsinfektion & urinvägsinfektion, jo men ta mig där bak sörru. sen blev det hem och lägga sig i soffan med isabelle, kollade massa avsnitt på dh. middag & sedan knallade jag och philip till trossen och köpte blonderingsmedel eftersom att han fick för sig att han skulle blondera luggen, alltså guuuh vilket jobb, nej men det blev et tfint resultat tyckte jag iallafall, mäster frisören (?) hehehehe. sen har vi bara degat i soffan, men bara att få vara i din närhet gör mig lycklig, så inte ska jag klaga. nej men nu har philipo hoppat i säng så nu vill jag inte störa mer plus att dubbelavsnitt av sex and the city kallar.

allt jag vill är att ha dig nära, få vara din.utan dig faller allting isär.


guuudie nighty.
/ carolina

Kommentarer

Postat av: GossipGirl Oxelösund

vet du något smaskigt skvaller. Isådnafall håll inte tillbaka.. maila mig direkt på [email protected]

2008-07-17 @ 00:33:07
URL: http://GGoxd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback