stefffffffo & carro är så bäst.

2008-07-12 @ 03:28:42

var hos fillan, det var väl inte vidare roligt. elelr det har hade säkert vart roligt om jag vart på bättre humör. Men sedan gick jag och stephen hemåt, och på vägen mötte vi våran solstråle stoffe som tidigare hade åkt till jobbet och fixat lite. vi knallade mot stan, köpte pizza, gick hem och har haft allmänt jävla roligt, i love you guuuuys. sedan gick vi ut och träffade massa people, efter det hem igen till mig och jag gjorde mat till grappsen, jag ska nog starta ett gatukök när jag blir stor, den ska heta köttbullens gatukök. sen gick alla hem förutom stephen, så vi har typ ätit gott HEHE, sen typ pratat med gabriellllll hela kvällen/natten lång. alltså åh vad jag har haft en trevlig dag.

snyggast är vi.
/ calorina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback