tänk alla gånger

2008-07-17 @ 14:38:31
tänk alla gånger jag sagt hur mycket jag tycker om dig, och hur  många gånger du har dissat ett svar.


skön natt, har sovit himla skönt faktiskt. det var att ställa klockan på 04.50 , för att p skulle upp, men nej nej han vaknar inte och skyller på mig, som vanligt. snällt. samma sak igår när han färgade håret, det var också mitt fel för at tdet itne blev den färg han ville, självklart.  nu har jag precis tagit på mig make-up och väntar på att mor min ska hämta mig, så ska vi svänga förbi ullricas jobb, hon ville hemskt gärna träffa mor min " det var minst 20 år sen sist" så söööt.  nej men nu ska jag ta in tarzan och dra på mig mina snygga denim birds brallor.
bilder och roligare inlägg kommer sen när jag kommer hem. h3h3.

puss så länge.


/carro

Kommentarer

Postat av: Sandraseth

Saknar dig hjärtat

2008-07-17 @ 17:30:28

Postat av: eveee

carro är snygg carro är snygg carro är snyygg

2008-07-17 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback