typ fredag?

2008-07-18 @ 14:02:09

i natt grät jag mig till sömns, och det kändes väl inte riktigt sådär toppen. innan jag somnade skickade jag iväg ett sms, men fick dock inget svar förens 06.00 imorse då det pep till i örat, det blev ett sött svar trots allt. själv hade jag tänkt mig ett hjärta eller helt enkelt inget sms alls. det blev en glädjetår & sedan somna om.

" du lyckas aldrig att falla för rätt kille"

eftersom att jag inte är så himla kry så blir det att följa med mor&ola til mormor ikväll.
hör av er om något roligt händer,




kisses and hugs / carolina


Kommentarer

Postat av: Patric Lilja

Den är så jävla rolig :D

2008-07-18 @ 14:29:33
URL: http://patriclilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback