you are my cool

2008-07-28 @ 14:32:52

stranden igår med, tog bussen till jogersö och mötte upp stoffe, och sedan inväntade vi kimpi och daniel. När vi väl kom fram så låg alex,ruben & bobba också där. trevligt värre.
det blev glass och massa bad för engångs skull. fic kträffa malin,matilda& jessica också. det var mer än väntat, och det var himmelskt roligt, för dom har man ju inte träffat på ett bra tag.
happsi, på kvällsan blev det att möta upp phill vid rix och dra sig till trosa, kvällen bestod bara av slapp. Nu på morgonen skulle jag följt med mamma & pappa auru ut på sjön, men jag kände mig itne riktgit kry så det skippade jag.
blev att sova lite i solen på baksidan istället.

förövrigt så åker jag och isabelle på pride imorgon, det är där vi hör hemma? H3H3.




snyggare bilder går ej att hitta, HAHA. får duga eftersom att jag ej är home.





i want you to be mine.

/ carolina josefine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback