babes

2008-06-28 @ 13:50:53
             
ja som sagt jag tog mig till trosa till isabelle, och det ångrar jag inte en sekund.
När jag kom hit så gjorde vi oss i ordning osv, sen mötte vi maria och vi drog oss ner mor stadsloppet.
Kikade lite, satt och hejade, drog oss ner mot hamnen tog en glass, myste och pratade.
Senare på kvällen befann vi oss i hamnen med massa trevligt folk.
Tack isabelle auru & maria hellstrand för en kanon kväll.

idag har vi inte hunnit gör så mycket, åt en himla god frukost som bestod av grönsaker,ägg & vatten.
nyttigtnyttigt, sen blire sallad till lunch & fruktsallad till mellis, sen får vi se vad dagen mer har att bjuda,
blir nog kvar i trosa över natten. 

isabelle auru, aj lav lav lav jo.


sniggis bilder må jag säga, HEHEH
      

/ carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback