bellaistheman

2008-06-18 @ 01:41:46

jamen tillslut åkte becca och jessica hem från malin, så jag & mallapalla bestämde oss för att ta mopeden ner till hamnen, väldigt mysigt må jag säga, en trevlig pratstund med martina fick man också!
Efter besöket i trosa hamn skjutsade beccaboll hem mig till familjen auru, myste lite med p men
han skulle sova, då ringde emmsy snackade lite shit med henne som vanligt " i miss you girly" ,
aja som tur var kom min isabelle hem från hennes tripp, då blev jag "carolina" himla glad , för bella gör mig så himla glad. vi har ätit massa onyttigt, & smetat glass på varandra, moget är bra ibland.

alltså min blogg är tråkig & philip är söt när han sover.


give me you baby!


/ din carolinafina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback