ett liv utan dig

2008-06-29 @ 22:11:22

jag vill inte tänka tanken, att förlora dig.

var och grattade jocke,  mycket trevligt. skulle tagit 19.37 bussen fårn vhd hem, men ullrica sa att jag lika gärna kunde stanna en natt till, och det tackar man ju inte driekt till. HEHE. 
sen drog vi oss hem mot trosa igen, åkte självklart förbi trossen och köpte grönsaker och dipp smaskennnns. Sen blev det att sätta sig i soffan och kolla på fotboll, inte för att jag är så himla intresserad men vafan. Ett bra tidsfördriv! Ikväll blire väl också en kvällspromenad med isabelle, duktigaflickor.
förövrigt så har jag haft raklugg idag, bra/dålig bra/dålgt? nej inte fasiken vet jag, trivs väl inte riktigt till tusen i det.
HEHEHOHOHIHI, uttråkad jamen visst särrrrrry.


typ så uttråkad? hahahahah jag dööö.r.r.r vad ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback