falska jävel

2008-06-16 @ 01:53:32

jag förstår inte vad du håller på med,
i fredags gav du mig beskedet att du hade börjat få tillbaka känslor för mig,
jag visste inte riktigt hur jag skulle ta det, men bra känndes det iallfall.
Du sa till mig senast i lördags att jag ljög om mina känslor, att mina känslor var
bullshit, men tydligen var det dina! alltså jävla fitta.
hur fan kan jag vara så himla rubbad i huvudet och gå på dina lögner,
åhåhåh alltså hur står du ut med dig själv!
Jag känner att jag är väldigt duktig på att lägga all jävla skit på dig,
men det är precis såhär jag känner just nu, och eftersom att vi inte
ska ses på dryga sex veckor så är det väl bäst att jag får ta ut min
aggressivitet på min älsklings blogg.
jag hoppas för din skull att du under dessa sex veckor tänker igenom
vad fan du håller på med, sluta vara så jävla egoistisk " bara jag mår bra så",
Undra när du ska inse att du gör så sjukt jävla fel, &att du inte kan hålla på som du gör.
" jag raggar inte på brudar, jag driver bara med dom " BULLSHIT LILLA SÖTA RARA ÄLSKLINGEN, BULLSHIT!

jag har nog aldrig kännt en sådan stor besvikelse som nu, jag trodde du laggt ner med det här, men nej nej!

jag kommer aldrig förlåt mig själv för att jag lurat mig in i det här, & kommer inte förlåta dig heller för den delen.
nu är du ett raderat kapitel.
det kommer blir hårt, men det är det värt!

/ din carolina josefiné


Kommentarer

Postat av: Anonym

du är värd någon bättre gumman, släpp honom nu och hitta en kille som vet vad kärlek är.

jag älskar dig<3

2008-06-16 @ 10:49:09

Postat av: evee

hörru carro, stå på dig, ja kan inte säga att du ska skita i honom för jag vet att det är svårt att skita i någon man tycker om.. men, stå på dig bara gumms. <3

2008-06-16 @ 11:23:10

Postat av: din

carro, gör det som känns bäst för dig meeen om jag får säga min åsikt så kan jag säga att du förtjänar bättre. men vad du än väljer gumman älskar jag dig och allt fixar sig tillslut, men låt inte han köra med dig bara!<3

2008-06-16 @ 12:55:47

Postat av: auwr

Så ni påstår att jag inte vet vad kärlek är? Ni är bara avundsjuka! (:

2008-06-17 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback