ge mig..

2008-06-30 @ 21:38:46

jag vet, ni trodde aldrig ni skulle få höra detta, men jag vill konstigt nog ha skola, alltså det är verkligen något jag saknar i min vardag. ge mig skola! stackars alla studenter. jag skulle dö om jag gått ut skolan, jag menar skolan är ganska rolig ändå, eller? alltså där har man i stort sätt alla sina vänner, " sitt umgänge" ,och får träffa dom varje dag, alltså, visst det kan vara jobbigt med plugg, men hallå det äre värt.
ahapp, jag vill iallafall ha skola! jag saknar faktiskt min mentor pia sahl och alla andra härliga lärare som jag alltid bråkar med. :)

nu är jag äntligen hemma, eller lite tomt känns det utan isabelle,philip,jerka,ulla,tarzan & lisa : men det blir väl besök där  snart igen får man hoppas på.
tack för en trevlig helg plus måndag, har verkligen vart underunderunderbart.

imorgon ska jag hem till min söta flicka josefine, med massa trevligt folk hoppas jag på. ska bli kanon kul. 
 

i just want you back


/wempan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback