god natt..

2008-07-01 @ 01:21:01
jamen nu sitter jag här i min ensamhet och önskar att du låg här vi min sida, samtidigt som jag kollar in massa ur gulliga nattlinnen, här får ni lite smakprov,

åh, carolina har blivit förälskad, jaa, förälskad i det rosa siden nattlinnet som är här längst ner, jag fick lust att kolla på lite annat som man inte brukar inhandla så ofta, eller iallafall inte jag, så då kollade jag in nattlinnen, och hittade en som föll mig direkt i smaken, blir nog att beställa.
www.forever21.com är sidan jag hittat dessa himla tjusiga nattlinnen.

nejmen idag har jag bara kommit hem och lagt mig i sängen med datorn och bara tagit det allmänt lugnt, har vart himla skönt må jag säga. nu tänkte jag lägga in musik på mobilen, så jag har lite bra musica imorn när jag ska ta en långpromenad och sedan sola på rambo.

sov gott.

baby i want you by my side, baby i want you to love me.
/ carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback