malin & becca kväll

2008-06-17 @ 14:31:40
mami köpte busskort åt mig så jag satte mig på 18.15 bussen, långtråkigaste bussresan ever.
Eller när jag kom till vagnhärad stannade tåget brevid bussen och då såg jag perni och fannie på tåget, det var väl den ända roliga händelsen.
aja väl framme i trosa hämtade malin och hennes kära bror upp mig vid krilles, dom hade hyrt film,
vi återvände till malin satt oss ner ett tag och väntade på becca, efter ett tag kom hon och vi tog bilen ner till trossen inköpte en massa choklad och stannade och pratade med lite trevliga chicks.
Sedan blev det hem till malin, äta massa gott kolla massa bra film, sedan gå och lägga oss i pool huset, snacka skit & kolla världens dåligaste film, sen sov vi gott vill jag lova.
nej men ush vad tråkigt jag skriver, haha nu kom jessica och nu känner jag att jag ska fixa i ordning mig,

malin är bra & söt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback