midsommarflickor är finast

2008-06-20 @ 14:22:24

och idag är det midsommar och det känns så himla bra,
för min dag ska bli så himla bäst,väntar nu på att mami ska
komma och hämta oss, åka ut till vibäck och fira med släkt 
och vänner, sedan runt sex tiden ska jag och empo överge dom
för att åka hem till våran prinsessa evelina sandberg och grilla.
Efter det blire nog pardey hos  karlsson,
kanske itne låter så himla wiho, men fan vad kul vi ska ha babes.


jag har aldrig vart såhär stolt över mig själv!

cause it´s over nooooooooooooooooooooooow.


/ midsommarbryden


Kommentarer

Postat av: evee

jag är stolt över dig, och vi ska göra denna dag så himmla kuuul , btw så har jag lite sprit åt er här hemma, haha ;* <3

2008-06-20 @ 14:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback