mysday

2008-06-29 @ 00:32:52

jag och isabelle gjorde en god fruktsallad och satte oss på framsidan medans solen tittade fram, gick sedan in och tog det lugnt, blev att grilla och äta med familjen auru sedan och det var himla mysigt vill jag lova. dom i mitt hjärta! Knallade ut i spö regnet för att gå till statoil och hyra brafilm, he´s the girl, ahja den funkande iallafall,äta gottsi och mysa i soffan är heller aldrig fel så det så. Sedan skulle philipgå och lägga sig så jag och bella gick ut och promenerade, massa prat och as snygga kort HEHE. Nej nu ropar high school musical 2, soffan och isabelle. hare kanon! pusspusssssssssss.




you still have my heart.

/ wempan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback