sommar?

2008-06-22 @ 21:36:43
jamen vart tog vårt fina sommarväder vägen, no one knows?

eftersom att jag inte blogga igår kan jag kortfatta min dag,
jag och empo tog det helts chill, lagade god mat, satt på
balkongen myste&pratade, himla underbart. du får mig
verkligen på fötter igen, utan dig hade det aldrig gått.
men iallafall, det var typ det ända vi gjorde.
Hichem kom på besök en snabbis också för den delen.
Vakna hela natten, har aldrig vart så pigg i mitt liv,
trevliga samtal på telefon hans det också med.
klockan sex blev det sova, upp vid elva och jobba fram till två.
Sen chilla hela dagen, & jag bestämde mig för att åka in till
nyköping och träffa richard, efterläääängtat vill jag lova.

Mötte upp empo och nu sitter vi här, ska snart äta lite maten tror jag.


hey no, i won´t miss you?



jag älskar dig sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback