?

2008-06-23 @ 16:25:00

jag orkar inte mer dåligt väder, jag blir tokig snart och tar en sista minuten resa!

igår på kvälllen kom iallafall mallan hit till mig och emmy, vi drack lite vin &
bakade en hallonpaj,muumma, men himla onyttigt, tur att jag &evelina ska
pallra oss till trosa på torsdag och tränarååå (a).
ahja, på natten när malin skulle hem blev det värsta åsk&blixt vädret,
och kärringar som vi är drar vi ut alll eltjossan, & kryper ner under täckena
och skriker. brudar brudar säger jag.
Ameh kvällen var bra!

vaknade runt halv tre idag, har precis duschat och ska väl snart fixa mig ?
dagen vet jag inte riktigt hur den ser ut ännu. puss på det!
:*

breaked my heart ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback