uttråkad, ofcourse.

2008-06-16 @ 00:56:58
min dag har bestått av att sova och äta mat, jag är något grymt trött även fast jag la mig skapligt plus att jag sovit uppåt tre timmar nu på eftermiddagen, men det är väl tillåtet nu när det är sommarlov och allt hoppas jag.
Mor min kom precis hem och en droppe onykter måste jag få erkänna att hon var, men det tycker jag var otroligt bra för nu har hon nämligen lovat mig ett busskort. " överlycklig " !
Förövrigt mår jag inte så bra, är väldigt confused just nu av alla känslor och allt som yrar omkring mig för tilfälligt.
Jag som hade önskat mig en bra start på sommarlovet men icke sa nicke, alltid något som ska krångla.
Så nu har jag tänkt att bara ligga lågt och glida genom dom första veckorna på lovet.


you are my fucking heart?


/  din carolina josefiné

Kommentarer

Postat av: Titus(www.tituscrew.blogg.se)

sötcarro(:

2008-06-19 @ 00:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback