vibäck

2008-06-26 @ 15:58:24
jag och empo vaknade vid halv tre, satte oss och åt & planera dagen,
vi bestämde oss för att åka ut till vibäck ändå, perni hängde också med,
det bjöds på massa smått&gått, som att nakenbada,prata massa roligheter,
äta sig allmänt feeeeeet. åhåhåh, kvällen var underbar brudar,tacktack för att ni
finns.
ahapp, kom nyss hem därfirån, min egna dator funkar helt nu, så nu slipper jag sitta på
mors. wiho säger jag!
idag blire att åka in till mormor & puttsa hennes pengar "klirrklirr" i kassan,
sedan vidare till arnö och sleepa over hos perni, & hennes nyfödda kattungar som
hon just ringde och jubblaaaaaaa över att hon fått. ( a )
Sen imorn blire trosa, stadsloppet & isabelle, ser jag verkligen fram emot.
jag har så himla mycket att välja på denna helg så ni anar inte,
Måste allt roligt komma på en & samma gång,
ahja, det blir nog bra iallafall.

BILDER FRÅN GÅRDAGEN KOMMER VID ETT SENARE TILLFÄLLE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback