det finns en sång som säger

2009-04-15 @ 16:33:47
att du är det finaste jag vet. helt sant också.

åh, nu är det bästa lovet ever slut. och jag lovar er det känns ju lite sisådär hemskt om jag får säga det själv. men jag ska itne klaga för då äre ett snepp närmare sommarlov. i & för sig finns det ju för & nackdelar med det, jag har inte fixat avslutningskläder eller skor eller nånting. hallå, carolina det är dags nu....kommer bli som vanligt om jag känner mig rätt. springa på stan den sista veckan och köpa det första bästa. eller alltså jag ska faktsikt se till att det inte blir så i år.
förresten på tal om ingenting. jag hade bara två äckligt tråkiga lektioner i skolan. sen när jag kom hem skulle jag laga mat, kyckling och massa gotti. "åh vad gott tänkte jag" tills jag satte mig vid bordet och smakade på det. åh fyfan. har aldrig ätit nånting vidrigareeeee. bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää. :(
så jag fick trycka i mig en macka.
idag tänkte jag kirra upp bilder på face från bloppans partaj och lite så.
bloggar sen.

smekis
/ CJW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback