fucking helg

2009-04-19 @ 14:19:02

den är slut. :(

helgen har vart riktigt lugn faktiskt. fredagen tillbringade jag i trosa med ellen,jens& anton! vi käkade glass & myste framför teven. framåt elva var jag och anton ur trötta..så vi knallade hem till honom och sov.
uppsitgning vid sju, dock frivilligt. hade glömt rullgardinen så det var en aning ljust. menmen! vid nio väckte jag anton och vi gick upp och käkade frulle. sen drog jag mig hem till isabelle. nyköping på schemat. hämta hennes enormt vackra balklänning i nyköping + fika hos hennes mormor. sen åkte vi hem och åt mat och bara tog det lugnt. på kvällen drog vi ut och träffade massa folk. till en början var det trevligt men jag hade dock inte tillräckligt med kläder så jag drog hem till philip och vi la oss i soffan och kollade the foggggggggg. scääääääääryh! sen blev det sängen.
idaaaaaaaaaag väckte han mig kläckan kvart över sju för att han hade försovit sig....upp & göra mackor. hehhehe.
sen nu har jag städat hans rum och väntar på att bussen hem ska gå!



kysssss
/ CJW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback