heartless

2009-04-21 @ 19:21:45

direkt när jag kom hem var det sängen som gällde. det var sjukt skönt att få lite sömn.
mitt huvud dunkar fortfarande, har tagit ipren men inte fasiken funkar det. även druckit massa vatten men det kommer upp lika fort som ner. ska försöka äta en avokado eller nånting. ikväll så ska jag äka till linn! ska bli jätte skönt att få slippa vara själv. imorn är det ju malin som står på schemat.
tack till er som finns, utan er går det inte!



jag trodde jag betydde mer än så

Kommentarer

Postat av: Sara

Vem är det du skriver om? Svårt att svara eller? efters hela din blogg består av denna person kan det vara intressant att vetaaaaaaaa.

2009-04-21 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback