, av thomas carlsson

2009-08-12 @ 11:30:29

Det skapar probem, när osäkerheten i bröstet bränner.
Att uttrycka den starka längtan,
som vi bägge känner.

Nog vill vi båda samma sak,
vill åt samma håll.
Men rädslan att bli sårad,
håller känslor i hård kontroll.

Så kom! Låt oss bryta sönder,
dess tunga mur.
Släppa känslorna loss,
från rädslans starka bur.

-


Du är mina drömmar,
mina ord när jag talar.
Blodet som i mig strömmar.
Du är ljuset när solen dalar.

Oroligt ser jag mig om ,
då jag hastigt vaknar.
Du är allt jag behöver
du är allt jag saknar

okej, igår fick mamma thomas dikt bok som han skrivit, jag satte mig & började läsa direkt.
slutade även inte förrän jag hade läst klart den, och det är väl cirka sådär 80 dikter.
dom var verkligen pricken över i:t. good work thomas!

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback