sometimes

2009-08-12 @ 11:14:41
åh,fredag,lördag,söndag, måndag <3


fredag:  malla hämtade mig, vi drog till robin och chillade ett tag..gick även en runda på karnevalen. sen gled vi till henne med julia,sanna & bloppan. vi åt massa gott & snackade skit. det var hur mysigt som helst. alla brudar drog senare, då åkte jag och malla ner till hamnen, gick promenad och bara åratade om allt och ingenting. hittade även min nya man, förälskad. mums! 

lördag : började med att sola lite hos malla, sen drog jag till trossen och mötte upp bloppan. köpta present till poppe & mat. drog hem till henne och chillade i solen. drog sedan till carolin. fixade oss & började dricka lite smått. cicci kom även dit! sen åkte vi till poppe där hans artonårs fest väntade. åh herre gud! det var så grymt jävla kul. ingen anar, eller jo dom som var där! haha. take me back typ. sen drog jag hem till carolin & sov. 

söndag : mötte upp ellen, drog till hamnen, stekte & spelade volleyboll. drog även och lunchade på krilles, för att sedan gå & handla massa frukt osv tills efter då vi skulle hem till yasmine. väl hemma hos henne la vi oss på hennes tomt, pratade massa och hade sjukt trevligt. alltså allt låter så tråkigt men mums alltså. haha! sen skulle vi iväg och bada med daniel, innan det gick vi hem till therese och hängde ett tag. sen efter allt bad & skratt drog vi hem till ellen och somnade framför oc.

måndag var också bäst, <3 


innan poppes päärty.


 söndag


fredag


jag mår bäst. 
<3
tjing

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback