the good and the bad,

2009-08-06 @ 20:10:01

jag vill bara inte göra samma misstag igen.



okej, i t
isdags så vare myskväll hos safa som gällde. vi var några brudar där som åt mat,rökte pipa,snackade skit och åt gotti. jag är helnöjd med kvällen. vi var även ute och gled + att jag hann träffa apan! efter det åkte vi hem till malla och sussade.  bilder finns på face!

onsdag - klev upp runt elva och drog ut i solen ca två timmar sen dog vi, mat och mys. sen tog jag tåget hem och där väntade det grillparty hos en jobbarkompis. sjukt bra! god mat och trevligt sällskap. sen drog jag & jennie vidare till johan, där han calle & acke var. blev inte allt för långvariga! vi drog ner på stan vägen ner var grym, och där nere vare sjukt himlans kalas kanon jag vet inte vad bra! KARUSELLL<3 + att mamma & min syster är bäst i hela universum. ett gott skratt får man med er. sen blev det hemgång vid ett för dagen efter ta sig upp och jobba!

torsdag - 07.30 - 12.30 jobb jobb jobb, sen blev det att lägga sig på stenvik ca 30 min haha. hem,mat nu har jag städat tvättat fixat nya saker till rummet. sjukt nöjd faktis!

uhuhuhuh. nu blire mer städa! katching lovers, ;*

apan - stek - snyggtjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback